Shop Mobile More Submit  Join Login
Ugly Duckling's revenge by Sekkosiki Ugly Duckling's revenge by Sekkosiki
An entry to Teotocchis' Most Excellent Contest!! [link]

Ugly Duckling gives back what his bullies deserve! :D
Add a Comment:
 
:iconkachicache:
kachicache Featured By Owner Oct 24, 2009  Student General Artist
Heyyyy this is so nice!!! dont get me wrong but you could have done quite better i fear!!! XD this is really fun tho!!!! aGAin srry! it would make me better if you accept to ask me for a request! pls! anything you want traditional style! pls!
Reply
:iconsekkosiki:
Sekkosiki Featured By Owner Oct 25, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Thanks, I know :D, I made this deviation too quickly haha.

Request? Really? Woow, thanks :D. Draw a lamp eating, strange woman who has thick eyebrows and red hair. :D
Reply
:iconkachicache:
kachicache Featured By Owner Oct 25, 2009  Student General Artist
Yay thats sounds very fun to draw!!!!! coool!!! XD
Reply
:iconsekkosiki:
Sekkosiki Featured By Owner Oct 26, 2009  Hobbyist Traditional Artist
cool cool! XD
Reply
:iconavaruus-apina:
avaruus-apina Featured By Owner Oct 17, 2009
täs on meikäläisen [link]
Reply
:iconsekkosiki:
Sekkosiki Featured By Owner Oct 21, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Hei mahtava idea! :D Tsemppiä kisaan! Pitää järjestää pian tällainen uudestaan, ja aloittaa piirtäminen aiemmin :)
Reply
:iconnopa:
Nopa Featured By Owner Oct 15, 2009
Ahahaha, raukalla taitaa olla jonkinlaisia syljen eritysongelmia... :------D

he is not ugly, he is only personal! 8)
Reply
:iconsekkosiki:
Sekkosiki Featured By Owner Oct 21, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Niin taitaa olla : D

You're right, he's very personal :D
Reply
:iconnopa:
Nopa Featured By Owner Oct 22, 2009
:D
Reply
:iconsekkosiki:
Sekkosiki Featured By Owner Oct 22, 2009  Hobbyist Traditional Artist
:giggle:
Reply
:iconkokoro-kiseki:
KOKORO-KISEKI Featured By Owner Oct 12, 2009
Oh my XD
I really don't have anything to say but it's creative in a really unique way. And it just made me Lol'd
Reply
:iconsekkosiki:
Sekkosiki Featured By Owner Oct 21, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Hahaha, thanks!
Reply
:iconkokoro-kiseki:
KOKORO-KISEKI Featured By Owner Oct 22, 2009
Welcome
Reply
:iconteotocchi:
Teotocchi Featured By Owner Oct 12, 2009
aaaaah this is so wonderful!!
The poor duck... but now he can get revenge! mua hahahaha!

I love your drawing/coloring style!
The speech bubbles covered with spit, thats the best! And his face, LOVE the teeth, they make the whole pic come together!
Thank you so much for entering, this is a great entry! :D good luck in the contest :heart:
Reply
:iconsekkosiki:
Sekkosiki Featured By Owner Oct 26, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Thank you! muahahahaha! I loved drawing the spit :D
Reply
:iconchantrer:
Chantrer Featured By Owner Oct 12, 2009  Student
Maailma tarvitsee näitä enemmän. :-|
Reply
:iconsekkosiki:
Sekkosiki Featured By Owner Oct 22, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Kiittos : D
Reply
:iconhullingen:
Hullingen Featured By Owner Oct 12, 2009  Hobbyist Traditional Artist
haha fuck yeah! SPRAY it, don say it
Reply
:iconsekkosiki:
Sekkosiki Featured By Owner Oct 12, 2009  Hobbyist Traditional Artist
haha : D, that's the way
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 587 × 381




Details

Submitted on
October 12, 2009
Image Size
305 KB
Resolution
587×381
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,360
Favourites
24 (who?)
Comments
19
Downloads
32
×